__________________________________________________________________________________________________________________________
......................................................"Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
__________________________________________________________________________________________________________________________
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ανάγνωση αρχαία ελληνική νάγνωσις ναγιγνώσκω - ανάγνωση θηλυκό // η κατανόηση ενός γραπτού κειμένου, μέσα από τηναναγνώριση των συμβόλων του // συνώνυμα: διάβασμα // η απόδοση ενός γραπτού κειμένου με προφορικό λόγο ενώπιον ενός ακροατηρίου ή όχι // (σχολείο) το μάθημα στο οποίο οι μαθητές μαθαίνιυν να αποδίδουν προφορικά ένα γραπτό κείμενο // (συνεκδοχικά) το κείμενο του παραπάνω μαθήματος // η κατανόηση των συμβόλων μιας άγνωστης ακόμη γλώσσας, η αποκρυπτογράφηση // η πρώτη προσέγγιση των ρόλων ενός θεατρικού έργου, κατά την πρώτη κοινή συνάντηση των ηθοποιών που θα τους ερμηνεύσουν // ο τρόπος ερμηνείας ενός μηνύματος με πολλές σημασίες.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (Translate)


Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο βοσκός και τα προβατάκια


Σ' ένα μικρό ορεινό χωριουδάκι, ένας βοσκός παρακολουθεί αμέριμνος τα προβατάκια του όταν μία Mercedes σταματάει.. κι ένας κουστουμαρισμένος τύπος κατεβαίνει και τον πλησιάζει χαμογελαστός.
"Καλέ μου φίλε βοσκέ, έχω να σου προτείνω κάτι"
"Για λέγε παλικάρι μου"
"Αν βρω πόσα πρόβατα έχει το κοπάδι σου χωρίς να τα κοιτάζω και να τα μετράω, θα μου δώσεις ένα δωρεάν. Συμφωνείς ;"
"Δε βαριέσαι, πλάκα έχει. Σύμφωνοι !!"
Βγάζει ο τύπος ένα laptop το συνδέει με το κινητό του κι αρχίζει σα μανιακός να πληκτρολογεί ... τα χέρια του έτρεχαν σαν τρελά πάνω στο πληκτρολόγιο. Ιδρωμένος γυρίζει κάποια στιγμή και του λέει

"Έχεις 547 πρόβατα"
"Ορέ μπράβο, το βρήκες!! Αντε πάρε ένα, χαλάλι σου"
Βουτάει ότι βρίσκει μπροστά του ο τύπος, μαζεύει τα συμπράγκαλά του και πάει να φύγει.
"Ορέ για περίμενε λίγο. Αν βρω τι δουλειά κάνεις θα μου αφήσεις πίσω το ζώο μαζί με 1.000 Ευρά ;"

Το σκέφτεται λίγο ο τύπος.
"Εντάξει, σύμφωνοι. Τι δουλειά κάνω;"
"Είσαι σύμβουλος επιχειρήσεων!!"
Κόκαλο ο άλλος !!!

"Πως το κατάλαβες ;;;;;"
"Ε, απλό ήτανε. Πρώτον, ήρθες χωρίς να σε φωνάξει κανείς, δεύτερον, μου είπες κάτι που ήδη ξέρω και θέλεις και να πληρωθείς από πάνω και τρίτον,
δεν ξέρεις τίποτε για τη δουλειά μου γιατί απ όλο το κοπάδι εσύ διάλεξες και πήρες το σκύλο μου !!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου